28 augusti 2009

Orolig o irriterad

Varför skall jag ha en läkare i Lund på öppenvården när jag har en läkare som kommer varannan vecka till behandlingshemmet? Varför INTE skaffa mej en psykolog istället som jag kan få prata med 1 gång/veckan?
Jag förstår inte hur fan man tänker i Lund på psyk där!

Jag e så nervös o lett irriterad här på avdelningen 98 nu dem sista dagarna som e kvar tills jag flyttar på torsdag morgon. Jag vet inte vart jag skall ta vägen!!:(

Men men det e bara o bita ihop:(

Jag ses ju som frisk nu eftersom att jag skall bli utskriven och av med LPT:t! Kan man bli frisk på Rättspsyk? Nej jag tror inte att man kan bli helt frisk. Eller?

/En lite ledsen o orolig Camilla

1 kommentar:

  1. Hoppas det kommer gå bra för dig när du kommer hemåt! Det finns säkert olika åsikter om psykiatrin i Lund, men jag vill ändå säga att jag är en av dem som är nöjd med den kontakt jag fått där, så vi finns också. =) Om det nu kan göra dig mer hoppfull... Ta hand om dig! //AmY

    SvaraRadera