28 augusti 2009

Irriterad o stressad!:(

Det e 6 dagar kvar innan jag Camilla Svensson skall lämna rättspsyk för gott. Jag blir irriterad o stressad på personalen med flera för att dem fixar inte sakerna som dem har lovat. Det finns ingen PAL (patient ansvarig läkare) till mej när jag kommer ner. Det finns ingen psykologkontakt el kurator och det finns inte andra små saker som det skulle finnas. Jag hatar sådana situationer som jag befinner mej i nu.

Alla mina personliga tillhörigheter får inte plats i väskorna som vi skall släpa på flyget, utan nu måste vi skicka en låda ner till skåne. Jag har ju sagt hela tiden att jag inte kommer få plats med allt, men då har personalen hela tiden sagt att det klart du får plats med det. Det e fan att man inte kan lyssna när jag säger något. Jag önskade ju permission för ett par veckor sedan men fick inte åka då. Hade jag fått det så hade jag lämnat saker hemma så jag slapp skicka saker. Men men jag får ju bara bita ihop nu dem sista dagarna på RPK i Sundsvall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar