29 april 2009

Intressant

Nu trillar lite saker på plats, jag har idag blivit nekad att åka till Göteborg och vara med i debatt. Men jag kommer vara med ändå på tisdag i direktsändning. Jag kommer vara med genom video eller telefonlänk. Det e väldigt bra att jag kan vara med även om jag inte e på plats. Men jag vet ju inte heller som jag skrev innan om jag kommer få LPT el HSL. Och det e så att om jag skulle få HSL så kommer jag komma till Göteborg, för då e det inte ngn som kan stoppa mej....

Jag blev även uppringd av Sofia Åkerman http://sofiastanktatankar.blogspot.com nu ikväll och det var ett mkt intressant och "roligt" samtal. Det var nog ett väldigt givande samtal från bådas sida om jag skall säga så. Sofia fick en del information runt mej och socialstyrelsen och jag fick en del att tänka på inför mina kommentarer framöver.

Jag skall nämligen ringa Anders Printz från socialstyrelsen imorgon och diskutera en hel del saker med honom, och där hjälpte Sofia mig med lite saker som jag kunde ta upp med honom. Det känner jag tacksamhet för Sofia så du vet det.
Sedan skall jag göra en sak till imorgon fm, men jag kan inte gå in på den just nu men efter jag har varit på det mötet jag skall på så kan jag redogöra vad jag har gjort. Jag kan inte säga mer idag.... det finns anledning till det!

Nu e jag så trött efter allt som hänt idag så jag skall gå och lägga mej och hoppas att jag och andra får ut ngt av morgondagen:) ........

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar