29 april 2009

Fan fan fan och åter fan

Fan oxå! Jag får inte åka till Göteborg på tisdag för att personalen / läkaren känner att dem har "ansvar" för mej om det skulle hända mej ngt när jag väl e i Gbg. Jag e en myndig tjej på 24 år som har suttit på denna avdelningen 98 i Sundsvall över 1 års tid nu, e på väg ut här ifrån och får åka på permissioner till skåne och så, men jag får inte åka och vara med i svt:s debatt på tisdag. Jag tycker det e så (vad skall jag säga) löjligt av dem att inte våga släppa mej på resa till Gbg. Det e min personliga åsikt och den har jag rätt att ha.

Vi har yttrandefrihet i Sverige, men personalen med läkare tycker att detta med hela mediabiten har blivit för stor för mej. Dem tycker att jag fokuserar på fel saker, dem tycker att jag skall täka på ej själv och göra det som e bäst för mej.

Jag med flera tycker att det e det jag gör nu, tar tag i det som jag tycker e bäst för mej och dem flesta tycker oxå att jag e jävligt modig och stark som vågar gå ut med detta när jag fortfarande sitter inspärrad på rättspsyk i Sundsvall.....
Jag känner med dem personerna som håller sig till rätt saker, vilket jag känner att jag gör idag. Jag tycker inte som dem som jobbar här att jag går för fort fram och gör saker utan att tänka på konsekvenserna först. Det e bara taget från deras tankar och funderingar och inte taget från mej direkt. Dem får tycka o göra som dem vill och JAG får tycka och göra som jag vill. JAG vet att jag gör rätt och jag vet vad jag har och gå på oxå. Jag har redan bevisat att jag har gjort och gör rätt och dem kan inte göra speciellt mkt för att stoppa mej i detta.....

JAG GÖR PRECIS VAD JAG SJÄLV VILL!! SÅ É DET BARA, JAG FOKUCERAR PÅ VAD JAG VILL....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar