30 april 2009

Bra - Dåligt!

Idag på fm träffade jag Monica Östemark för mittnytt (svt). Och hon spelade in ett inslag för att jag skall vara med i Rapport inför debatt på tisdag. Plus att det på tisdag morgon och kväll kommer att visas ett inslag som mittnytt själva gör om mej och allt runtomkring. Efter mittnytt på tisdag kommer Rapport göra ett inslag och efter rapport sedan så kommer jag vara med i Debatt fast tyvärr inte på plats i Göteborg.

Jag fick tyvärr fortsatt LPT, förstår inte på vilka grunder men sak samma.....

Sedan i eftermiddag så pratade jag med min Kp och det skall nu fixas en vårdplanering nere i Skåne så snart som möjligt. Det känns bra att veta att det händer lite saker oxå.

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen bra att detta uppmärksammas så mycket nu. Synd att du fick fortsatt LPT, ska jag vara ärlig så fattar jag inte riktigt hur jag själv kom ut! Och jag har ju inte blivit "frisk" utan fortsatt att skada mig hemma, så var finns konsekvensen i behandlingen av självskadare? Hoppas att det blir en snabb planering från Skåne så du slipper en hel sommar till på RPK.
    Carin

    SvaraRadera
  2. Hej Carin. Kul att höra av dej efter så lång tid. Ja jag tycker med att det e jättebra att det uppmärksammas så mycket som det gör nu...
    Skall bli intressant och se vad som händer efter tisdag kväll, när allting har skett i tv. Mycket intressant och se hur upptagen i telefon man blir eller inte. Hoppas det uppdagas ännu mer efter tisdag. Men men vi får se vad som händer...
    Jag hoppas oxå att jag verkligen inte behöver vara här en hel sommar till, jag kommer lida igenom en hel sommar till här i norrland. Ha det bra / Milla

    SvaraRadera