28 april 2009

Inbjudan....

Ja, efter artikeln igår i Aftonbladet så blev jag uppringd av svt:s debatt och blev inbjuden till att vara med i deras program debatt som skall sändas på tisdag i nästa vecka. Men det finns ett men, det e nämligen så att jag förmodligen inte "får" åka till Göteborg där detta kommer sändas ifrån eftersom att min läkare PEO som han kallas tycker att jag inte skall åka till Göteborg för att han e orolig över om jag klarar av en natt på hotell i Göteborg. Löjligt om jag får säga min åsikt. Jag känner inte alls som han när det gäller övernattning på hotell i Gbg. Det han tycker håller jag som sagt inte alls med om. Jag VILL till Gbg för att kämpa med Sofia Åkerman o Elin Liljeholm på tisdag mot att självskadetjejer sätts på rättspsyk tilsammans med dömda brottslingar. Vi har yttrandefrihet i Sverige så e det bara. Men PEO tycker att jag kan vara med igenom en telefonlänk på tisdag.

Men jag har nu mailat PEO i em för att försöka få komma till Gbg på tisdag och jag vet även att min ena Kp har mailat PEO och skrivit att jag vill att PEO ringer mej imorgon fm för att jag skall försöka övertyga honom. Vi får se vad han säger imorgon. Håll tummarna för mej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar