29 mars 2009

kontakt med klasskompisarna

Jag har fått kontakt med mina gamla klasskamrater från gymnaiet igen. VI tog ju studenten från Wendes Gymnasiet (Kristianstad) 2003, så det e bra längesedan sist vi pratade. Så nu har jag hittat en del av oss 15 som gick i klassen på facebook. Det e skoj att höra av dem om o se dem igen på bild, många har förändrats jättemkt, en del har barn, en del har gift sej o en del e bara som dem va innan. Jag känner det som att det e konstigt att man själv inte har förändrats speciellt mkt. hm man kanske skall försöka ta tag i sitt liv och göra något vettigt av det helt enkelt. Det känns bra att jag e ju på god väg att lyckas nu efter den tiden här på RPK. Jag börjar visa vem jag e och vad jag skall bli...

Men men nu skall jag göra som jag lovat att göra, jag skall städa mitt rum och skriva dem här låten som jag har i "läxa" att göra tills på onsdag.

bye bye. /Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar