30 mars 2009

Fick ringa själv

Ja jag fick ringa själv till landstinget i Lund för att lusska reda på något eftersom att mina Kp inte gör så mkt, dem har inte eld i baken precis. É så trött på allt o alla här nu så jag går på nålar, det e inte någon rolig situation man sitter i ,det må jag säga. Det e inte lätt att få personalen att göra saker o ting när det inte e dem själva det handlar om. Jag kommer få sitta inlåst här till efter sommaren om jag får gissa. Det känns HEMSKT!! Jag vet inte vad jag kan göra mer för att få tiden att gå. Jag hade fått åka på en månads permission, men jag kan ju inte det eftersom att jag inte har en bostad i skåne o jag kan ju inte bo hos mormor o morfar en månad heller precis. Men men jag får vänta, det kan inte bli värre än vad det redan är. Hm....jag e TRÖTT o ställer mej själv hela tiden frågan VARFÖR, Varför skall man göra sej själv "tjänster" när man e fast i andra människors händer? Inlåst o fast i Sundsvall.....HEMSKT!! Men men det e man själv i slutändan som kommer härifrån tack o lov. Stanna i Norrland tänker jag INTE göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar