9 februari 2009

Rolig dag!

Först på morgonen asade jag mej upp på hobbyn för att jag skall hinna klart med lapptäcket innan jag far hem på permission....
Sedan gick jag ner tidigare för att jag skulle träffa psykologen, men givetvis så kom hon inte och hörde inte av sej heller. Min Kp skickade ett mail till henne sedan.
Sedan efter 11 ngn gång så kom hemligheten "blombudet" till min Kp som slutar snart, hon blev glad det såg man klart och tydligt.
Sedan vid 2 åkte hon och jag in till stan och gick först och köpte tyg till mitt täcke och sedan gick vi och satte oss på ett lite café och stickade och hade mysigt en stund!
När vi sedan kom tillbaka till avdelningen så gick jag ut på dp direkt och gick och bokade en klipptid och efter det så satte jag mig och stickade en stund i min ensamhet. När jag sedan kom upp till avdelningen igen så gick jag och la mej en stund och efter det så tittade jag på tv och tog det lugnt bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar