11 februari 2009

"sanslös dag"

Först på morgonen gick jag upp på hobbyn och stickade i hundranittio för att hinna klart med lapptäcket till min kusins mamma, men givetvis så räckte inte garnet som jag hade fullt ut. Sedan gick jag upp där på eftermiddagen oxå och då broderade jag på ett nytt broderi, sedan kl 3 så åkte jag in till stan för att skaffa fram mer garn som jag fattades för att göra klart täcket.
När jag sedan kom tillbax till sjukhuset så satte jag mej och stickade klart den biten som jag inte kunde göra innan på dagen. Sedan gick jag upp och lagade spagetti o köttfärssås, sedan pratade jag lite med min Kp om vart jag ville komma efter detta och då sa jag finjagården utanför hässleholm i SKÅNE och då gick han direkt ut på internet och läste om det och sa sedan till mej att han tyckte det verkade vara ett jättebra ställe för mej att bo på och så, plus att han även skickade sidan till min andra Kp som slutar nu snart.
Det kändes jättebra att han tyckte det verkade bra. Han skulle lägga fram det för dem inblandade senare efter min permission nu i veckan som kommer, åker ju hem till skåne på lördag och stannar till söndagen helgen efter. SKÖNT!!:)
Skall ha veckosamtal imorgon och eventuellt läsa min gamla journal från BUP i Kristianstad, får se om det blir av nu innan permissen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar