7 februari 2009

Förkyld....

Japp tyvärr e jag riktigt förkyld igen, var ju det efter jul också. Men idag åkte jag in till stan i Sundsvall för att leta efter tyg till mitt lapptäcke men jag hittade inget som passade, så jag och min Kp får gå in och kolla på måndag när vi skall till stan. Sedan hittade jag på en sak som jag tyvärr inte kan säga för än på måndag kväll..... Efter det åkte jag tillbaka till avdelningen och ställde mig och lagade mat och gjorde efterrätt till hela avdelningen och efter det låg jag pall i sängen tills melodifestivalen började, men jag tyckte inte att det var några topplåtar detta året heller.
Nej men nu skall jag gå och lägga mej för jag skall gå på bio i morgon, får se om jag orkar rent ut sagt för jag mår inte bra pga min förkylning. Men men vi får se!

God natt alla mina nära o kära....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar