6 februari 2009

Ok....

Idag var jag först på hobbyn och sedan var jag på avdelningen och gjorde smycken med pärlorna som jag fick idag på posten, jättekul e det och göra det! Sedan gick jag ut på 6 timmars Dp som jag har nu framöver innan jag blir uttslussad. Och efter Dp:n så pratade jag lite med min Kp och sedan senare på kvällen så gjorde jag ett armband till min Kp som slutar snart och jag träffar henne bara 2 dagar till innan jag åker hem på permission och efter permen så har hon slutat jobba här, tråkigt men sant, kommer sakna henne jätte mkt för hon har hjälpt mej så otroligt mkt och varit helt underbar som Kp. Sedan åt jag och min granne Anna pizza. Och nu lite senare skall vi titta på Let´s dance pga att det inte finns ngt annat att titta på.

Min permission e klar så jag åker hem den 14de och kommer tillbaka den 22dra, underbart att vara hemma en HEL vecka.....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar