4 februari 2009

Rätt OK

Ja idag har det varit riktigt OK, först gick jag upp på hobbyn på morgonen och då fick jag för mej att jag oxå skulle skaffa pärlor att göra smycken med. Hm....det blev ganska mkt pärlor. Sedan kl 10 åkte jag med en annan patient med personal till Birsta city för att jag skulle gå in på ONOFF med min dator o modem.
När jag hade fått fixat datorn gick jag in på panduro hobby och köpt pärlor där och dem var svin dyra tyvärr, men men vill man ha så köper man ju.
Sedan på kvällen så satt jag mej och gjorde armband och halsband till min 12 åriga kusin Jossan, henne träffar jag nästa helg den 14-15de februari. Hoppas hon blir glad för det.
Sedan hände det lite tråkigheter med en patient ikväll men men det e inget jag skall bry mej om eller vad man skall säga, det e ju inte mitt fel direkt så det e bara att inte tänka på det över huvudtaget.
Men nu skall jag gå och lägga mej för klockan e kvart i 12 på natten, skall ju upp lite efter 7 för att gå på morgonmötet. Tråkigt men sant!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar