13 januari 2009

hm.....

Livet känns tomt.....
Igår kväll rasade jag som jag kännt innan att jag snart skulle göra, grät, skrek,var arg med mera. Det hela slutade med att jag fick theralen vid 22 och somnade. Vaknade sedan kl 07.24 när min granne väckte mig för att jag skulle upp till morgonmötet, jag kände mig helt slutkörd och dålig helt enkelt och det var pga att jag tog den där theralenen men men det é inte hela världen.
Nu på morgonen beslutades det att jag skall sluta med concertan och sedan när dem får in Stratega eller vad den heter så skall jag ta den istället, hoppas den kan hjälpa mig annars vet jag inte vad som händer med mig.
Nu skall jag snart till hobbyn men men allt ordnar sig säkert så småningom. Jag vet inte hur jag skall utrycka mig men jag lever på "hoppet" att detta skall gå över.

1 kommentar:

  1. Vilken snäll granne du har som väcker dig...undra vem det kan vara;) Fick du mitt brev? Kramar Ida (Shorty)

    SvaraRadera