14 januari 2009

skit när man inte vet

Jag mår skit skit skit för tillfället, hela världen har rasat nu för mig som jag bena o bad om att inte skulle ske men det gjorde det ändå.
Jag känner bara en massa hat, otillräcklighet, ilska, ovisshet med mera. Jag VET INTE vad detta beror på att jag mår så här, jag hittar inga ord och förklaringar till det. Alla frågar men jag säger hela tiden att jag inte vet, och det e skitjobbigt rent ut sagt.
Och igår så slutade jag ju med concertan och idag fick jag reda på att jag börjar med den nya medicinen i morgon som heter Stratera o inte stratega som jag skrev igår, men men jag får väl se om den fungerar då.
Sedan fick jag äntligen träffa psykologen min idag och det behövdes verkligen, jag skall träffa henne på onsdag nästa vecka. Skönt faktiskt att prata med henne igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar