11 januari 2009

Livet leker inte direkt

Varför känns det som att allt går åt skogen nu? Det känns som att jag gör fel hela tiden, mina föräldrar e det problem med, min bror är knarkare (pappa säger hela tiden att han inte vet om min lillebror lever), mitt humör, min krafft att orka med mera.
Dem senaste dagarna har jag samtidigt som jag har gjort roliga saker så har jag mått skit oxå.

Det kan jag inte undanhålla mot mitt egna jag!

Jag bråkar, skäller och e irriterad på allt och alla känns det som. Och jag vet inte varför. Det känns som att min ryggsäck är överfull och måste rensas i totalt innan jag kan gå vidare med mitt såkallade liv.
Jag behöver hjälp för att kunna tömma säcken, inte vet jag på vilket sätt MEN MEN MEN´det går kanske inte?! Eller?!

Jaja skit samma jag får väl leva med att jag är som jag är,fast att jag inte vet vem den riktiga jag är igentligen.

Imorgon skall jag sticka med mitt inre jag( med garn alltså) hela dagen o INTE göra någonting annat över huvudtaget.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar