31 december 2008

Sedan började helvetet.....

Vad hände med mig??

Precis när jag hade börjat på BF så hände det mycket saker med mig.

Den 6 December 2000 så var hela familjen hemma på kvällen, jag och min bror var på våra rum på ovanvåningen, och helt plötsligt hör jag att ytterdörren smälls igen och efter ett tag så kommer pappa upp till mitt rum och säger såhär:



Jag och mamma skall skiljas,

vi kan inte leva ihop,

vi é helt borta med varandra,

vi kan inte vara i samma rum / hus,

VI FIXAR INTE DETTA LÄNGRE!



Jag visste inte vad jag skulle säga utan blev helt tom. Livet sprack på ett konstigt sätt. Vi var ingen hel familj längre, det kändes overkligt som om man var i en mardröm.



Jag frågade sedan pappa var mamma var och han svarade bara att han inte ville prata om henne alls.



Jag gick då ner där nere och försökte ringa mamma men inget svar fick jag.

Jag ringde då till mormor och morfar och där fick jag veta att mamma var. Jag ville prata med henne men hon vill ej.

Dagen efter kom mamma hem till oss och frågade både mig och min bror var vi ville bo, jag svarade direkt att jag ville bo hos henne och min bror hos pappa.

Det gick så snabbt att jag inte hann tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar