31 december 2008

Påväg till Sundsvall

Onsdagen den 13 februari:
Jag fick gå upp kl 05.00 för att bli körd till Malmö Airport. Min kontaktperson skulle följa me mig till Sundsvall.
När jag kliver av flyget på midlanda flygplats så står det en taxi som väntar på oss.
Vi Skulle åka till detta stället som kallade intaget.
När jag kommer fram till stället och ser att det é rättspsyk så säger jag till min KP att detta stället skall inte jag vara på väl?
Jag kom in på det såkallade intaget och fick ta av mig allt jag hade på mig och klä på mig en dress som det stog rättspsyk avd 93 på.
Efter 2 nätter så blev jag körd till Sundsvalls sjukhus där jag kom till en avdelning som var fin i skick.

Min tid här har varit väldigt jobbig men jag har slutat med mina själkskadehandlingar och även nu fått en väg att gå på......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar