31 december 2008

Jag skickades till rättspsyk i Sundsvall

Vi hade en vårdplanering i början av Januari och då beslöts det att jag kunde få en lägenhet i Lomma nära mamma och med boendestöd från soc.
Det blev att jag tog den lägenheten och jag och mamma flyttade in alla mina saker.
Efter ett tag så mådde jag så dåligt att jag tog en stor överdos av BENZO och ringde ambulansen själv.
Det slutade med att jag var tvungen att lämna lägenheten och bli inlagd på avd 1C igen i LUND:
Efter det blev det en vårdplanering till och då beslöt läkaren mfl att jag skulle till ett behandlingshem.
Det var från början tänkt att jag skulle till Växjö men efter ett tag så kom läkaren på avdelningen in på mitt rum och sa att han skulle behöva prata med mig.
Läkaren:
-Jag har fixat en plats till dej på en helt ny avdelning på ett behandlingshem i Sundsvall.
Jag blev glad samtidigt som jag blev rädd för jag visste inte vad som skulle komma att hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar