31 december 2008

tiden gick innan allt skit började på riktigt

Det gick något år innan jag började med det hemska....

Det gick något år som jag jobbade och gick i skola innan jag bestämde mig för att flytta efter mamma till LUND.

När jag kom till Sankt Lars utanför Lund så blev det jätte jobbigt för mig att hålla ihop.

Efter några månader så började jag skära mig på armarna, det hjälpt mot ångesten att se blodet rinna.

Jag tyckte inte att jag hjälpt av dem som jobbade där, efter ett tag efter det så började jag ta överdoser väldigt ofta. Det blev mycket ambulansåkande till MAVA med mera.

jag blev mer och med deppig och nervärderad tyckte jag så efter ca 10 månader i lund så ville jag bara dö, dö o dö.

Jag hade redan försökt ta livet av mig när jag körde av vägen den 4/10 2006. Jag började tänka mer och mer på hur jag skulle kunna göra slut på livet.

Jag började då knyta strumpor runt halsen för att strypa mig själv.

Men gång på gång så hittade dom mig ju innan det va livshotande.



Den 12 januari 2007 fick jag permission hem till mamma för att vi skulle gå på bio i lund. Efter att vi kom hem så fikade vi och efter ett tag så började jag få panikångest för jag inte visste hur jag skulle göra så att mamma förstog mig.

Jag sa då till mamma att jag skulle gå upp på ovanvåningen för att sitta vid datorn.

MEN det gjorde inte jag, jag tog en strumpa från tvättkorgen och gick upp och knöt den runt halsen och svimmade.

det hela slutade med att jag låg medvetslös i 3 dygn på Malmö sjukhus.

Jag var ögonblicket ifrån att DÖ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar