6 januari 2011

Året 2010

Vad gjorde du 2010 som du inte gjort förut?
Jag startade året 2010 på behandlingshem i Simrishamn.

Håller du dina nyårslöfte eller skall du ge ett 2011?
Jag har aldrig sagt något nyårslöfte på flera år, och har inte givit något 2011 heller

Dog någon i din närhet?
Nej, tack och lov

Vilka länder besökte du?
Bara sverige och ev danmark

Är det något du saknat under 2010 som du vill ha år 2011?
Jag har alltid haft ett liv, men jag vill ha ett bättre liv. Och det kommer jag få när jag flyttar till Strandhagens behandlingshem Småland.

Vilken var din största framgång?
Jag vet faktiskt inte det. Jag kan inte sålla mellan allt som har hänt under 2010

Vilket var ditt största misslyckande?
Att jag blev inlagt i Lund igen

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja tyvärr har jag skadat mig en del.

Bästa köpet?
Min mobil

Var du gladare eller ledssnare än andra år?
Jag var nog både ledsen och glad tror jag

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Räkningar hit och dit. Tack och lov så har jag min gode man Bonnie som sköter det.

Vilken låt kommer alltid påminna dig om år 2010?
Kan faktiskt inte komma på någon. Jag har sett så mycket film.

Bästa filmen 2010?
Kan inte bestämma mig

Vad önskar du att du skulle ha gjort mer av?
Varit med mina nära och kära

Vad önskar du att du skulle gjort mindre av?
Legat på psyk.

Favoritprogram?
Idol och Solsidan

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag firade dagen hos pappa med sambo och farfar. Sedan firade jag dagen efter hos mamma och hennes sambo.

Hur tillbringade du julen 2010?

Jag tillbringade min jul först hos pappa och sambo, sedan körde pappa mig till kusinerna för att önska god jul. Efter det så åkte jag hem till mormor och morfar där dem satt och åt när jag kom:). Och så firade jag hela dagen och kvällen med hela släkten på mammas sida. Plus att det tyvär var sista julen hemma hos mormor o morfar:(.. Men men det går ju inte att ändra på.


Vem var den bästa nya personen som du träffade?

Min psykolog Anna Åberg

Vad vill du lära dig under 2011?
Jag vill lära mig att leva livet som en normal människa.

/ Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar