19 november 2010

En dikt från en kär vän...

Äkta vänskap

Mina allra käraste vänner
är de som mitt innersta känner.
De som vet mina felsteg
men älskar mig ändå.
De som själva varit med
och därmed kan förstå.
Förstå att det inte är lätt att vara människa.
Men om man gör så gott man kan
och alltid är i hjärtat sann
kan man alltid finna styrka hos varann.


Tack snälla Vivvi som gav denna dikten till mig för en vecka sedan drygt. Den säger mycket! Jag "älskar" dej Vivvi min. Du betyder mycket för mig skall du veta. Och det gör andra väner också, men det e speciellt när man e såhär nära som vi e för tillfället. Inlåsta på en avdelning på psyk och har vak. Vi skall ju förhoppningsvis bli av med vaket efter helgen. Hoppas jag i alla fall, för vårat bästa. Man mår inte bra när man har vak!Och det e ju den bittra sanningen.

Men som sagt Vivvi så tänker jag mycket på dej:)...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar