6 januari 2010

Förbannad

Jag sitter och läser igenon mitt yttrande till HSAN (Hälso-sjukvårdens ansvarsnämnd) och blir bara mer o mer förbannad på hela konceptet RPK... Hur f*n kan man som läkare göra så MÅNGA tabbar som dem gjort i Sundsvall. Varför kan inte Socialstyrelsen göra det som åligger dem att göra? Vad skall man själv göra nu i väntan på beslutet från HSAN? Det kan ta uppemot 2 år innan dem på HSAN fattar något beslut. 2 ÅR! Sjukt att det skall kunna ta 2 år innan man kan fatta något beslut.... Hur fungerar samhället egentligen?

Jag blir så ledsen när jag tänker på min kompisar som fortfarande sitter fast i skiten på RPK i Sundsvall, jag lider med dem!:(.......

Jag önskar ibland att jag skulle kunna göra mer än vad jag gör för att påverka det som händer i Sundsvall. Men tyvärr kan jag inte göra mer än vad jag redan gör.
Jag e tacksam att jag har min jursit som hjälper mej att anmäla dem. Utan henne hade jag aldrig fixat denna processen. Får se vad som händer nu när hon kommer tillbaka från semestern.
Får se om läkarna som jag anmält, har skickat en överklagan till min jurist eller ej!? Intressant och se om dem har n¨got att försöka försvara, vilket jag inte kan se att dem har!!:)

Men men nu skall jag krypa i sängen och sova!

God natt alla kära
/ Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar