10 januari 2010

Besök:)


Sitter och väntar på att min aldra bästa vän Emelie skall komma. Med henne kommer även hennes mamma o pappa som jag har haft väldigt god kontakt med oxå.

Jag och Emelie har känt varandra väldigt länge, minst 20 år av våra 25 åriga liv. Vi har ridit tillsammans sedan vi var små, gott i samma skolklass och alltid haft roligt tillsammans.

Jag och Emelie har alltid kunnat vara ärliga mot varandra och alltid kunnat prata om problem som vi har haft/har.

Hon pluggar nu till Socionom i Karlstad. Dem har nu ett arbete som dem gör, och då ringde Emelie mej häromdagen och frågade om hon fick skriva om mej och mina problem med personlighetsstörning och ADHD. Jag svarade JA eftersom att jag känner Emelie så bra att jag verkligen kan lita på henne. Hon frågade också då om dem fick komma och hälsa på mej här i Simrishamn. Jag blev överlycklig när hon frågade om dem fick komma.
Så nu idag kommer dem till mej i Simrishamn. Vi har pratat om det länge men det har aldrig blivit av att dem har kunnat komma, men nu gör dem det:).... Jag e jätte GLAD:)

Det e roligt att Emelies mamma o pappa också vill komma. Emelies pappa har till och med varit här på Friaborgs Behandlingshem och renoverat när det skulle bli behandlingshem för många år sedan.

Och igår komma min mamma o sambo Rolle hit på en snabb visit. Vi skulle gå och äta och efter det skulle vi bowlat, men vi gick bara ut och åt och sedan var dem tvungna att åka hem för att vägarna var inte roliga att köra sa mamma. Men det var roligt att dem kom!:)....

Kram
/ En glad Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar