15 december 2009

Ridit, bestämt permission och möte med läkare

Ja idag har jag varit hos Bellman i Kivik. Min kp följde med mej och vi fixade iordning i stallet och efter det så red vi ut tillsammans jag och Helene. Det var jätte roligt att hon kunde låna Safir och följa med mej ut när jag red Bellman.

Och på tisdag nästa vecka så åker jag på permission över julen. Det e den första permissionen sedan september. Det skall bli mysigt att fira jul med mina nära och kära:)... Jag längtar verkligen hem, även om jag inte har långt hem så långtar jag ändå!
Skall åka hem den 22/12 och åka tillbaka till friaborg den 26/12. SKÖNT!!:)

Nu på fredag den 18de så skall jag och Helene åka till Lund och träffa läkaren på 86B. Den läkaren som förmodligen skall bli min PAL. (Patientansvarig läkare). Sedan skall jag säga till Lars som han heter att jag behöver en psykolog också, det e ett måste för att jag så småningom skall kunna flytta ifrån friaborg till något eget... Skall bli intressant och se vad han har och komma med.

/ Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar