27 december 2009

Hemma igen:)

Då var man hemma i Simrishamn igen efter en mkt trevlig jul hemma i Krstd och Lomma. Jag e mycket nöjd med mitt mående nu mera måste jag säga, jag kan vara nöjd över mig själv och se att det finns ljusglimtar runt mig oxå:)... Inte bara negativa känslor och tankar utan också glada och nöjda stunder i vardagen. Jag tror mej själv ha hitta mig själv på allvar för en gång skull. Jag har vuxit in i bilden att det inte längre "lönar" sig att skada/trycka ner sig själv, hittat vem som jag tror mej vilja vara. Jag vill kunna se att jag betyder något och kan hjälpa mig själv och andra, lika mycket som andra försöker hjälpa mig! Kunna se att det jag gör betyder något.

Jag mår båttre nu än vad jag gjort på rätt länge. Jag kan skratta och le, lika mycket som jag kan vara ledsen och arg. Fast utan glädje och tårar skulle världen inte varit värd att leva. Tänk om alla bara skulle vara glada och lyckliga hela tiden, det skulle inte vara speciellt kul alltid... Det tycker inte jag i alla fall.

Hoppas ni andra har haft en bra jul och jag önskar er god fortsättning och ett Gott Nytt År!

/Kramar från Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar