13 augusti 2009

Vad händer här på RPK??

Inte ett skit händer för tillfället här på RPK i Sundsvall.
Inte ett ord i princip från någon vettig person. Ett par människor (patienter) som går och pratar för sig själv och verkar ha skitkul, jag har det i alla fall skittråkigt!!

Man kan inte göra något åt stämningen, för ingen vill göra något som kan kännas bättre åtminstone.
Ingen som vill spela kort, ingen som tittar på tv och det enda jag har för mig e att jag tvättar min "roliga" tvätt, städar mitt rum o e för mig själv:(!

Jag hatar när det inte e någon som vill, kan el måste hitta på något.
Lätta upp stämningen helt enkelt....

Jaja, jag får väl hämta min kära tvätt i tvättstugan och sedan e det bara att ta en titt på facebook, gå o se om man kan få sin nattmedicin och sedan e det bara att vänta på att propavanen värkar så att man kan gå och lägga sej:(

Bye bye / Camilla

"Bara 20 dagar till jag flyttar till kära SKÅNE igen":)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar