19 augusti 2009

SKÅNE...Om tvååååå veckor kommer jag!!:)

Japp, nu e det bara tvåååå veckor kvar tills jag flyger till Skåne land för gott... Det e bara 14 dagar kvar på detta jäkla Rättspsykiatriska regionkliniken i Sundsvall, avd 98. Aldrig mer Norrland, det säger jag bara!!!!

Jag Camilla Svensson har varit här på RPK i Sundsvall i över 1½ år, och ingen kommer sakna mej själv så mycket som jag...Hihi!

Ni skall bara veta vad som väntar i SKÅNE, först flytt till Friaborgs behandlingshem o sedan en vecka senare 25 årsfest hemma hos mamma o hennes sambo i Lomma....
( Jag har hela tiden här på RPK sagt att "jag skall vara hemma på min 25års dag"... Det blev som jag sagt, haha )

Då blir det fullt ös medvetslös. Nej nu tog jag i för mycket. ( Medvetslös blir jag definitivt inte)!
Ni som känner mej som den som bara skadade sej hela tiden kommer inte känna igen mej.
Jag e Camilla Svensson som har slutat med självskadandet o vill leva ett liv nu som jag aldrig har levt det!! Inget skit längre...

Det e bara o höra av er om ni vill komma ner till Österlen o Simrishamn för att hälsa på den nya Camilla Svensson som vet vad hon vill, kan o måste.



/ Camilla Svensson som har levt sitt hemska liv i norrland men som kommer till SKÅNE snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar