17 augusti 2009

16 Dagar kvar

Japp, nu e det BARA 16 dagar tills jag Camilla Svensson flyttar till Simrishamn o Friaborgs behandlingshem. Det kommer förhoppningsvis bli hur bra som helst, så länge som inget går åt fel håll.... Jag hoppas verkligen att dem som jobbar med min flytt vet vad dem gör?

Undrar om allt kommer fixa sej? Undrar om det blir vårdplanering den 24/8 eftersom att den person som sa att det skulle vara inte e här den dagen? Undrar om han ens vet om vilket datum det var?
Men visst fixar sej allt?? Jag börjar tveka till att allt blir helt rätt tills den dagen då jag skall sitta på flyget?

Men men, "Rum byggdes inte på en dag". E det inte så man brukar säga?

Jag kommer flytta den 3dje september och sedan en vecka efter fyller jag Camilla Svensson 25 år. Rättare sagt den 10de september.

Och då hoppas jag att Ida http://idasterneling.blogspot.com o Elin kommer ner från Linköping respektive Stockholm??

Jag blir ledsen annars:(

Kram på er alla //Camilla Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar