9 augusti 2009

Blåbär, Åska o paj.....

Japp idag bar jag mej iväg ut i skogen här i Sundsvall för att hitta blåbär. Det fanns massor, blått överallt:)....
Sedan när jag kom tillbaka till avdelningen så var jag lagom blå om händerna, det går inte bort och e skit fult.

Sedan gick jag ut för att fortsätta att sticka på min kofta som jag vill ha färdigt någon gång.
Hann sticka 5 cm och då märkte jag att det var ett stort svart moln som mullrade över mej.
Packade då ihop mina saker och hann bara in så började det störtregna!
Regn, regn och åter regn. Hatar när det bara öser ner.

Bakade sedan blåbärspaj med hallon i, jättegod blev den och gick åt som smör:)
Jag kan om jag vill! Skall nog ut någon gång till och plocka för det finns hur mkt som helst.

Mmmm var allas reaktion på min paj:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar