31 juli 2009

Vuxit

Ja, jag har vuxit mkt på denna jäkla tiden här på RPK i Sundsvall.... När jag kom hit så var jag rätt tyst och sa inte så mkt vad jag skulle göra eller inte. Jag skada mej fruktansvärt mycket och va inne på Isoleringen tätt som gämnan. Har vid 16 tillfälle varit inne på den där isoleringen. Har haft handskar ett antal gånger oxå, till och med haft handskarna på när jag varit isolerad. Men när jag började bli bättre o bättre så kom jag o tänka på hur jag hade blivit behandlad, då beslöt jag mej för att gå ut i media och försöka göra någon förändring.

Jag e Camilla Svensson som snart fyller 25 år och har varit på Rättspsykiatriska kliniken här i Sundsvall i 1½ år... Det e helt ofattbart hur jag har stått ut med detta helvetet. Det finns inte ord för det!!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till Skåne (säger hon som inte är urskåning direkt)...
    Du får landa i ditt nya boende ett tag så kommer vi gärna och snackar litet sedan, jag och Emelie. Om du vill såklart! Åsa B

    SvaraRadera