1 juli 2009

Nu kan man njuta...

Ja nu kan jag faktiskt njuta av sommaren. Jag sitter nu på tåget som gick från Sundsvall kl 06.12 imorse, det e fint väder ute och jag skall vara i Skåne 16 dagar. Härligt, härligt att äntligen känna att man kan njuta. Jag tycker det e extra spännande att åka hem denna gången för att det händer så mkt i Skåne som jag tycker e kul o intressant!

Men om man skall se det på andra hållet så e jag nöjd med mej själv idag, äntligen e det bara jag som skall o kan styra mitt eget liv (som jag faktiskt har). Jag kan se att jag kan o vill MYCKET mer idag än vad jag ville för 1½ år sedan.

Sedan på tisdag 7/7 så skall jag o en kvinna från Lomma kommun åka och besöka det behandlingshemmet i Simrishamn som jag "kanske" skall flytta till så fort det går.... hoppas det e ett ställe som jag verkligen kan trivas på (mer än vad jag har gjort på RPK).

Vi får se vad som händer efter mötet på tisdag:)!

/Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar