18 juni 2009

Möte med Skånska dagbladet, kommun o provridning

Ja idag var det då möte med Lomma kommun och lite provridning av hästar....:) (Plus att jag i fm var på intervju på skånska dagbladet inne i Lund:))
Innan mötet så ringde Verksamhetschefen från psyk i Lund o sa att jag i princip kunde räkna med att jag åker sista gången från Sundsvall den 2dre Juli.... Jag vet inte om jag riktigt vågar hoppas för mycket för då blir jag så besviken om det inte blir som hon sa....
Sedan var det möte med kommunen på kommunhuset här i Lomma där jag e skriven, det sades inte så mkt, utan dem skulle jobba för att jag skulle få vara nere i Skåne under sommaren istället för att behöva åka fram o tillbaka mellan norrland o Skåne!

Men jag får se vad som händer den närmaste veckan:)!!

Sedan har jag provridit 2 st hästar, den ena var inte riktigt igång efter skada o den andra var jag osäker på i och med att ägaren har bestämt sej för att sälja hästen. Den var mysig och rolig o rida men det e tråkigt och ge sej in på en häst och sedan kan man inte rida den så mkt för att den skall säljas....Jag måste fundera.

Och sedan e det helt beroende på vart jag skall bo.... Jag får se hur det blir med allt efter det e bestämt vart jag skall bo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar