17 juni 2009

En hel vecka hemma i Skåne!

I Torsdags förra veckan kom jag ner till Skåne och det första jag gjorde var att jag provred en häst, men den passade inte mej alls.
Sedan i Fredags var det student och bara en massa regn, regn o regn. Skittrisst o inget väder man hoppats på. Men Linnsan var glad ändå att hon slutat skolan. Fest o god mat o så.
Sedan i Lördags o Söndags var jag iväg och kollade på hästtävlingar utanför Kristianstad. Det var jättekul:).

Sedan i Måndags gjorde jag inte så mycket, utan var ute o lekte med kusinerna med mera.
Igår var jag i Tivoliparken i Kristianstad och blev intervjuad av Kristianstadsbladet, pga att jag e uppväxt där och att jag nu då sitter på Rättspsyk i Sundsvall. Intressant!

Idag har jag varit med mina kusiner hela dagen hemma hos mormor o morfar och nu sitter jag då hemma hos mamma i Lomma o skall snart gå o lägga mej. Men men imorron skall jag provrida 2 st hästar till o se om någon av dem passar mej istället. Sedan skall jag även på möte på Lomma kommun inför min flytt ifrån RPK! Intressant och se vad dem säger....

God natt mina vänner / Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar