6 maj 2009

Vårdplanering

Ja idag fick jag reda på av min Kp att det skall vara en vårdplanering nästa fredag 15/5 med den nya läkaren. Det kommer inte vara med ngn från skåne,och det e för att dem på landstinget i Skåne ville att vi skulle ha en planering först och efter det så kunde dem besluta om dem kan tänka sej att betala på ett behandlingshem för mej i Skåne. Jag vill till Finjagårdens behandlingshem utanför Hässleholm i Skåne, för att dem tycker inte någon här att jag e färdig för egen lägenhet med mera. Och tyvärr så e det så att jag fick LPT igen förra veckan, vilket innebär att jag inte kan folkbokföra mej någon annan stans så länge jag har LPT stämplat på mej. Jag vill inte tillhöra Lunds vård för att det har inte fungerat pågrund av olika saker. Tänkte därför, jag kanske kan komma till Malmö psyk och bli behandlad på ett bättre sätt än i Lund, men det verkade som att dem inte har "alla höns hemma" dem heller. Så vart skall man kunna få en fungerad kontakt på Öppenpsyk? Jag vet faktiskt inte hur jag skall lösa dem praktiska bitarna runt vilka kontakter med mera som jag faktiskt behöver.

Men men det e väl "bara" att vänta som man gör hela tiden, pga ovissheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar