14 maj 2009

Lite allt möjligt har hänt....

Försov mej imorse och vaknade när sköterskan kom med medicinen kl 8, och pga det så har jag varit inne på avdelningen hela dagen för att går man inte på morgonmötet då får man inte heller gå ut från avdelningen..... Jag vet inte vad jag skall tycka om det faktiskt så därför kommenterar jag inte det heller.

Sedan har jag fortsatt läst Sofia Åkermans bok "zebraflickan". Den e jättebra hitintills måste jag säga. Den förklarar verkligen hur livets vägar kan gå.....

Spelat lite kort och lyssnat på musik, tittat på tv har jag oxå gjort idag

Nu e det snart dax för vårdplanering för mej, imorgon förmiddag kl 11 e det dax, hoppas läkaren har något väldigt positivt och komma med. Jag hoppas att det kan sättas ett datum när jag skall skrivas ut från den här hemska platsen i Sundsvall. Det e ett ställe som jag aldrig kommer åka tillbax till. Norrland hej och hejdå. Men men jag kan inte hoppas för mycket inför imorgon heller , för då blir man bara besviken istället....

/ "Milla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar