16 april 2009

Tillbaka på avdelningen igen, suck!!

Det känns inte alls kul må jag säga att vara tillbaka i Sundsvall igen, det e pesst och pina!!!
Jag saknar allt och alla hemma i Skåne (mitt kära land).....
Pratade med min KP idag så vi skall ta upp en del grejer som skall göras i morgon på ronden med läkaren. Hoppas han har goda nyheter till mej, tror inte det men ändå!
Jag e på god väg att skita i behandlingshem och flytta till malmö eller ngt till en egen lägenhet:) Jag vill komma tillbaka till mitt liv som jag faktiskt hade med hästarna, dem e mitt liv! Saknar det livet så jäkla mkt faktiskt. Just den biten med hoppträning och tävling.....Jag vill oxå sitta på en häst nu och rida för fullt..... Varför skall jag vara här när jag inte behöver det? Kan inte fatta att dem inte gör så mkt härifrån utan dem bara låter mej gå här som en varelse som inte har ett liv som den personen har rätt till. VARFÖR VARFÖR VARFÖR kan dem inte bara fixa allting nu så jag slipper helvetet här?

Just nu gör jag allt för att få rättsida på problemen som e här med alla tvångsmetoder med mera som e här på rättspsyk....Har ju varit ute i Mittnytt (svt) ett par gånger, sedan e det skrivit en artikel som var i sundsvalls tidning förra veckan. Plus att nu på Onsdag som kommer så kommer det hända en sak till:) Kan inte tala om det ännu!! )
NI som vet, hoppas jag e tyssta som möss så får vi vänta och se på reaktionerna vi kommer få!!

1 kommentar: