12 april 2009

"Semester" i SKÅNE. Mitt kära land......

Jag e för tillfället i skåne och nu e jag hemma hos en kompis som jag inte har träffat på jättelänge:) Har det jättebra här i skåne och jag vill inte åka tillbaka till jäkla sundsvall, men jag e ju tvingad tyvärr..... Nu skall jag och emmsan gå ut och gå men jag återkommer snart till min kära blogg:)

Suck nu åker Ida http://idasterneling.blogspot.com/ till Turkiet ikväll så då kan man inte prata med henne på en hel jäkla vecka.... Hmm jag vill oxå åka med ( kan du inte stoppa ner lilla mej i resväskan Ida?? :)!!

Åker inte tillbaka för än på onsdag men tiden går så fort när man har roligt.

Jag har ridit 2 ggr nu när jag har varit hemma, en gång hos min moster o en gång här hos emmsan min:)!! Saknar ridning så mkt att jag inte kan hitta ord.....

Ha det/ Milla i SKÅNE!!

1 kommentar:

  1. Herregud människa vad är det du begär!!! Jag har packat om väskan X antal gånger redan. Ska jag behöva packa om den igen för att få i dig oxå. Ja ja får väl göra det då. Vad gör man inte för sina vänner;) kram på dig!

    SvaraRadera