4 april 2009

Kan det inte bli.........?

Kan det inte bli en lag om tvängshandskarna eller varför inte förbjuda användandet av dem istället. Det skall inte få gå till som det gör här på rättspsyk i Sundsvall..... Jag vill inte att fler tjejer skall få ha på sej dem hemska handskarna, det e som jag säger i inslagen FÖRNEDRING. Det e HEMSKT att man skall kunna sätta på en människa handskar som skadar sej själv, man kan inte genom att sätta på en människa handskar få personen i fråga att sluta skada sej, det går inte....
Sedan bara det att det bara förekommer här på rättspsyk i Sundsvall e ju helt sjukt. O att senast det användes var på sidsjöns mentalsjukhus på 1940- talet. Det e 2000- talet nu och det förekommer fortfarande. Sedan att dem säger att det nog har följt med från mentalsjukhuset när det flyttade hit, det stämmer ju inte! För att det är nämligen såhär att det har kunnats beställa sprillans nya handskar så sent som i somras, vart kommer dem ifrån?? Ja det e en fråga som mittnytt inte har fått svar på än, men det kommer dem få!! Jag skall förmodligen bli intervjuad av dem igen på måndag plus att sundsvalls tidning vill göra ett reportage av hela "kapitlet" oxå. Det skall bli MYCKET intressant och se vart detta slutar någonstanns. Jag håller alla tummar jag kan på att det kommer förbjudas. Jag vet att jag e inte ensam om att tycka att det skall förbjudas helt.....

Gå in och titta på fler som skriver om detta ämnet: Rättspsyk i Sundsvall.
Ida http://idasterneling.blogspot.com/
Carin http://carinliv.blogspot.com/
Anna http://canisfrun.bloggagratis.se/

Och detta e bara några som bloggar om just detta ämnet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar