25 mars 2009

trött, trött o bara trött. och inte någon poet!

Just det. Jag e bara så trött på allt runtomkring mej själv nu förtillfället så jag har lust att "spy".

Sedan så fick jag ett uppdrag att göra av min "nya psykolog" Janne (musiklärare kan man väl säga ). Jag skall skriva en låt om vad jag gör om ett-två år. Helt omöjligt om jag får säga men men jag får väl gör som han säger:) Den skall vara skriven tills på onsdag nästa vecka. Ja tro det eller ej men han var seriös. Ja jag e ingen poet men nog fasen skall jag klara av det.....

2 kommentarer:

  1. hello darling, hur är läget i norr?
    själv är jag just hemkommen från tre mån vistelse i indien och fuck vad det är kallt här! är det finja du ska till? har hört en del bra om dem. hade ni kontaktat kalla fakta ang rättspsyk? i så fall är jag verkligen intresserad av att ställa upp! ta hand om dej och håll dej borta från handskarna ;/

    SvaraRadera
  2. hej vännen. Det e ett rent helvete här på RPK avd 98 må jag verkligen säga... Ja våren kommer inte direkt än tyvärr! Ja jag hoppas att jag får komma till finja någongång men vi vet ju inte än vad dem på landsting o min läkare i Lund säger om betalningen, får inte fatt på rätt personer i skåne tyvärr så jag e inte placerad i kö än, men jag kommer väl förhoppningsvis dit snart:) Ja vi har skrivit ett mail till dem häromdan men inte fått något svar än. Om du har en mail så kan jag skicka mailet till dej så du får läsa vad vi skrivit? Ida tyckte det var jättebra skrivit och jag hoppas verkligen oxå att dem tar och gör ett repotage om oss! Håll alla tummar ni kan att det händer ngt snart... yes ngr handskar skall jag inte ha mer. Kramar MILLA

    SvaraRadera