24 mars 2009

fick en sak att göra efter att ha läst en annan blogg....

1. Svara på frågorna på din blogg, ta bort en av frågorna du inte gillar och ersätt den med en egen.
2. Utmana åtta andra!

Vilken låt tycker du verkligen inte om?Snälla snälla av caroline af Ugglas
Vad har du på dig just nu?mjukisbyxor o en röd/vit randig t-shirt
Tar du ofta tupplurar? Nja händer väl
Vem kramade du senast?Anna min granne här på avdelningen
Om du skulle vara ett träd, vilket träd skulle du vara?Björk tror jag faktiskt!
Vad åt du till middag?Skinksås o pasta
Vad köpte du senast?En korv på torget i sundsvallcity
Vad lyssnar du på just nu?Ingenting
Vilket väder gillar du mest?Sommaren i SKÅNE...hihi:)
Vart skulle du helst vilja resa?Australien el Island
Säg något till personen som utmanade dig: Jag gillar dej fia, du rockar fett!
Nämn några saker du inte kan leva utan:Männikorna som verkligen bryr sej om mig
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?En utskrivning från doktorn
Om du skulle förvandlas till en kändis av de andra könet, vem skulle du vilja bli? Inte en enda faktiskt för jag vill inte vara kändis och kommer aldrig bli det heller!
Vad är ditt favorit-te? Bluefruit te
Vad skulle du vilja bli av med just nu:Min ångest över det helvetet vi lever i här på RPK
Vilken var din första skiva?Kommer inte ihåg
Vem/vad skulle du vilja vara för en dag: Månen

Detta fick jag i uppdrag att göra av fia.

Gör detta om ni kan och vill / Tack o lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar