20 mars 2009

Ledsen...

Ja jag e ledsen pga mitt samtal med pappa min på msn. Jag kan inte förstå hur det kunde bli som det har blivit mellan mig och min pappa, jag har alltid varit pappas lilla flicka tills jag började må dåligt för då klev vi ifrån varandra på något vis. Och sedan när jag flyttade hit till Sundsvall så har det blivit värre o värre eller hur skall jag förklara det?? Jag vill inte att det skall vara såhär mellan han och mej för jag älskar honom inombords. Jag vet att han oxå älskar mej men han e lika dålig som mej att visa det! Sedan fick jag idag oxå redapå att han och hans sambo skall flytta, men vart dem skall flytta fick jag inte redapå av honom o jag skall inte få redapå det heller tydligen? Jag vet inte hur jag skall ta mej ut ur detta helvetet rent ut sagt. Jag saknar min pappa men han förstår nog inte det. Jag vet inte?? Men men slutpratat om min pappa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar