20 mars 2009

Birsta city:)

Nu e jag tillbaka på avdelningen efter att ha varit i Birsta city och handlat en massa prylar. Jag har handlat: två boxar till mina pärlor som jag fick idag med posten, melodifestivalens cd, vår/sommar skor, min första ljudbok, stora kuvert som jag kan skicka större saker i, godis med mera. Fast jag måste säga att det e för jäkla tråkigt att gå/åka ut själv nu när Elin har flyttat härifrån, det var mkt roligare när hon kunde hänga med ut faktiskt! Men men nu e det inte så mkt att göra något åt så då e det bara att ta sig i kragen och gå/åka ut själv, det e ju bra att jag har 6 timmars Dp ändå för då kan man åka ut så som jag gjorde idag utan att ha så stor tidspress.
Nu skall jag snart titta på let´s dance och se när Laila Bagge åker ut, jag tror att det e hon i alla fall som får lämna let´s dance!! Magnus måste ju vinna över Morgan i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar