2 mars 2009

Längesedan sist!

Ja det e längesedan jag skrev sist pga att min dator inte har fungerat som den skall, jag har inte haft tid heller för att jag har haft andra saker att göra än att skriva här på bloggen. Sedan har jag inte mått så jättebra den senaste tiden sedan jag kom tillbaka tidigare från permissionen förra veckan som var, det var inte något misslyckande men det kändes så.

Sedan efter permissionen nu så har det hänt en del må jag säga, både positivt och negativt.
Jag har mått dåligt pga att jag bad mina föräldrar att läsa denna bloggen, mamma gjorde det men pappa bara förklarade att jag i princip var dum i huvudet och att jag ljög om honom och hans sambo till personalen och patienterna på avdelningen, plus att jag bara hittade på när jag skrev här på min blogg, så han skulle definitivt inte läsa denna och då é det helt upp till honom om han vill ha med mig och göra eller skita i mej helt och hållet! Jag tänker inte lägga ner tid på honom om han inte vill ha med mej och göra plus att han inte har kontakt med min bror heller. Han kan inte hela tiden säga att han inte mår bra för att det gör inte jag heller alltid. Och det vet han med men han skiter i det helt och hållet tyvärr.....
Jag vill inte glida ifrån honom för att han e ju ändå min pappa, eller vad skall jag göra?? Sedan har jag fått höra lite tråkigheter angående
http://carinliv.blogspot.com, jag tänker inte blanda in henne mer än vad jag redan har gjort. Sedan fick jag höra (det e helt ofattbart) att http://idasterneling.blogspot.com fick förlängt LPT, utan att det fanns någon anledning. Sedan har Elin i princip lämnat "oss" förgott.... det känns väldigt tomt efter henne på avdelningen, hoppas vi kan prata per telefon även om hon inte vill träffa mej nu efter att jag också blir utskriven (när det nu blir?). Jag längtar jätte mycket efter att komma "hem" förgott. Men men jag kan inte göra mkt mer än att vänta och se vad som händer.

Det e ingen hobbyverksamhet på hela denna veckan, min psykolog é sjukskriven en hel månad till, och min dator é inlämnad på service. Det känns helt fuckt up eller vad jag skall säga.

Men i morgon så skall jag, min Kp och hans elev åka och spela bowling i två timmar och sedan skall vi äta efter det.
Det skall bli kul att komma ut för det var LÄNGESEDAN jag var ut med honom, jag vet att han också tycker det e kul att åka ut och spöa mig i bowlingen (jag har inte en chans att slå honom)!!

Men men nu måste jag sluta, det blev lite väl långt detta inlägget men skit i samma. Ni får bara mera att läsa då!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar