4 mars 2009

Jobbigt att ha ont....

Jag har haft ont i magen sedan måndags kväll och det känns som att man får vara "fin och lida pin" på avdelningen för det att jag har ont i magen kan vänta till torsdag - fredag, men jag känner det värre än vad dem tror och ser där uppe på avdelningen, tro det eller ej så e jag jätte tjock om magen för att den har svällt upp så att det ser ut som om jag vore gravid! Men nu e jag ju INTE det så då tycker jag att dem kan ta mej mer på allvar än vad jag känner att dem gör.

Sedan skall min granne åka och hämta sin och min dator på onoff idag så nu från och med ikväll så kan jag sitta hur mkt som helst vid datorn för att nu skall den fungera. F*N ta dem nu om den inte fungerar som den ska.

Men nu orkar jag inte skriva mer för att jag mår inte alls bra för fem öre.....

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar