6 januari 2009

Vad kommer hända?

Jaaaa.....Imorgon é det rond och jag hoppas jag får det jag vill, permission mellan den 14- 22 febuari till SKÅNE mitt hem i Sverige.
Läkaren har mkt att säga till om men jag hoppas o tror att han kommer ge mig creddit för min förra permission som jag lyckades med.

Sedan hoppas jag oxå att mina KP o jag får till det så att jag får DP 2 timmar 5 dagar i veckan och sedan 4 timmar varje fredag o lördag........!;) "Fassen" ta dem om jag inte får som jag vill:)


Jag har verkligen kämpat som ett djur nu den senaste tiden jag har varit här för att jag skall få mer creddit för det jag gör bra o även att jag får flera "utmaningar" som jag kan visa att jag faktiskt kommer att klara av. Vad finns det för hinder nu när det börjar gå lite framåt? Det tror jag ingen kan svara på.......

Sedan undrar jag vad dem skall göra med mitt LPT som jag har till i början av April, Kommer jag få förlängt eller blir det kanske till och med så att jag är härifrån då? Tror ju tyvärr inte att jag är borta från detta helvetet när det går ut, för jag tror tyvärr att han (läkaren) kommer förlänga det.

Det är så svårt att veta vad som händer när man skall gå in på ronden varannan vecka för man känner sig obekväm av att man "måste" gå in där. För som sagt så vet man aldrig vad som sägs till en. Det går inte att föreställa sig hur det känns om man inte har upplevt det......

Nu är jag proppmätt pga att jag har slängt i mig chips o dippa som personalen bjöd på i matsalen. Det var gott men man skall ju inte äta sånt skit, det é inte bra med tanke på att det inte é nyttigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar