7 januari 2009

Ja vad säger man tack eller bock?

Ja idag var det först hobby och sedan efter det så trodde jag att jag skulle gå in på ronden men det behövde jag inte!
Läkaren kom istället ut till mig och sa att han hade höjt en medicin och tagit bort en helt och hållet.... kändes både bra och dåligt. Jag vet inte vad jag skall säga om det men men det går väl.
Sedan fick jag även mina önskade DP timmar varje vecka... perfekt!!
Och sedan sa läkaren att jag fick diskutera min önskade permission i februari med mina KP, det skall göras i morgon på veckosamtalet vad jag tyckte mig förstå idag av mina KP.
Får se vad dem säger imorgon! Hoppas verkligen jag får åka hem då.....Men visst man kan inte hoppas på för mkt heller.

Ja och sedan träffade jag sjukgymnasten idag och jag skall nu varje torsdag gå runt det så kallade ryggisspåret ett varv till en början, får se hur man skall orka med det nu när man har så mycket annat att fundera o tänka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar