31 december 2008

Såhär började mitt liv

Jag växte upp i en liten stad i Skåne som heter Kristianstad,där bodde jag med mamma o pappa i en 2a på en liten ort som heter Österäng.
Sedan när jag var ca 3 år så flyttade vi till ett hus i en landsbyggd utanför kristianstad där vi bodde i en del av ett hus.
Jag var en snäll, tyst och uppmärksam liten flicka som alltid gjorde som alla sa till mig och tyckte om livet sägs det. Sedan den 10 November 1987 så föddes min lillebror och hela livet förändrades ganska mycket.
Jag började på dagis när jag var 5 och min bror var 2. Det var helt oki på dagis för där slapp jag bråka med min bror som jag gjorde hemma.

Sedan innan jag skulle fylla 6 så började vi gå hos dagmamma och det var rätt tufft för mig, jag var sällan med dem andra barnen och lekte, ville hellre var lite i bakgrunden. Och det var inga hinder alls för mig överhuvudtaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar