29 maj 2011

Har bloggen upphört?

Nej det har den inte gjort. Jag har bara kännt att jag inte har haft så mycket att skriva. Men jag har ju gjort ett hästjobb här på strandhagen i sävsjö... Jag har varit här i sävsjö i över 4 månader. Tiden går fort, man hinner knappt med tiden. Dbt behandlingen går bra tycker jag. KP samtalen går bra. Terapeuten e jätte bra. Man har sina bra och dåliga dagar, ibland e det lätt att gräva ner sig i det jobbiga, men man får ta tillvara på dem bra stunderna.

Jag har fått bevilligat behandling till januari 2012. Och sedan när ja e klar så skall jag få en träningslägenhet här ifrån strandhagen.

Men jag lever i nuet så gott jag kan.

/ Camilla "milla" Svensson

1 kommentar:

  1. Hej älskade Camilla
    Jag är en 59-årig 3-barnspappa och jag råkade hitta din blogg av en ren tillfällighet.
    Jag har nu läst igenom hela din blogg och jag önskar av hela mitt hjärta att du får ett bra liv utan ångest och man och barn och arbete.
    Jag hoppas också att du fortsätter att blogga.
    Med varma hälsningar till den bästa Camilla!!!

    SvaraRadera