24 november 2010

Helt okej dag.

Idag har jag mått hyfsat, jag har haft ångest och varit skakig men jag har fixat det ändå. Stå ut med det svåra. Det känns bra att jag har klarat 1 timme själv idag i dagrummet.NÖJD med mig själv. Jag och min kontaktperson och läkaren har gjort ett schema på hur den närmaste veckan skall se ut med vaket och så. Jag kommer få några timmar varje dag som jag bara kommer ha tillsyn på. 3 gånger om dagen. Sedan dem andra timmarna kommer jag fortfarande ha vaket kvar. Men detta kommer jag fixa, jag har intalat mig själv det. Plus att det finns personal som uppmuntrar en som patient oxå:). Fast jag tycker inte om vaket som bara sitter "tråkvak" som det så fint heter. Jag vill kunna prata med personalen, men det går inte med vissa. Dem kör lite olika regler i personalen:(.

1 månad till Julafton idag, vad detta året har gått fort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar